2/06/2010

POPMUNDO

Bones!!!


Ve, en el post m'agradaria comentar un joc de rol que m'agrada molt, m'hi paso bastantes estones i està molt bé. El joc s'anomena POPMUNDO.

Aqui us deixo una miqueta d'informació:

Que ès POPMUNDO?

Popmundo és un joc de rol i comunitat en línia al qual qui hi juga lluita per aconseguir la fama en una indústria de la música virtual. Comences el joc com un individu completament desconegut que no té més que somnis i esperances. Practicant la teva música i donant un grapat de concerts començaràs a tenir fans. Si saps jugar les teves cartes aviat podràs fer gires per tot el món, publicant discos que escalaran posicions del rànquing i deixant al teu pas un solc d'escàndols temptadors!Malgrat tot, no tothom està fet per ser una estrella de la música. Potser preferiràs la carrera política, els negocis, la medicina, o fins i tot la delinqüència. O qui sap si t'escau més establir-te en una ciutat amb aquella persona tan especial, tenir un parell de criatures i jugar a pares i mares. Popmundo ofereix moltes alternatives diferents als seus jugadors. A tots els personatges que et trobes al joc els maneja un altre jugador de qualsevol indret del món.



El joc ofereix molts idiomes amb els que poder-hi jugar, entre ells hi ha el català.





Espero que us agradi!

2 comentaris:

  1. Ets de Tarragona? Encara hi jugues? Jo també hi jugo! Desde fa 4 o 5 anys. Sóc 'César Bravo'

    ResponElimina
  2. Si, soc de Tarragona i encara hi jugo, em dic "Ariadna Casal", ara estic per Barcelona....

    ResponElimina