4/14/2010

Madrid - Barça

Bones!



Aquest dissabte passat, el F.C. Barcelona es va enfrontar amb el Reial Madrid al estadi Santiago Bernabéu. Bé, jo soc culé i vaig veure el partit des dels Ocines, a les Gavarres, Tarragona. La expèriencia d'estar asseguda a una butaca de cinema, com si estessis mirant una pel·lícula, va ser molt bona, i voldria repetir-la.

Es veia molt bé, no tenia retrasmissió però la gent es portava la seva radio i ho escoltava des d'alli, o bé, gent com jo que amb veure'l servia per fer-se la seva pròpia retransmissió.

Estic bastant contenta del resultat, 0 - 2, ja que el meu equip va guanyar, però, els del Madrid van fer bastantes faltes i segons la meva opinió, l'arbitre "preferia" al Madrid que al Barça.

Tot i això, va ser una experiencia que voldria repetir.






(A l'imatge es pot visualitzar els dos autors dels gols de Barça, Messi i Pedro.)




Edurne

1 comentari: