6/07/2010

Concerts de Circles

Bones!

Bé, avui vull dedicar-li el post a un grup de música novell, els Circles, que es van estrenar el diumenge. Ells son: l'Eduard i el Nach a les guitarres, l'Adam al baix, l'Edgard a la bateria i el Joshua al micròfon. També hi ha el Ramón, que els hi fa de "teloner", que toca la guitarra.

Ahir van fer un concert al Parc Maria Martori de Mont-roig del camp, gràcies a la plataforma Mont-roig Decideix, i avui han fet un altre concert, aquest cop, a l'Institut Antoni Ballester, que n'hem pogut gaudir tots els alumnes d'aquest centre.

Particularment, m'han agradat molt les dos actuacions, i els animo des d'aqui a seguir endavant!






Aqui us deixo les fotos dels concerts, la primera, del concert d'ahir, i la segona, del concert d'avui a l'Institut.





Anims i Sort!


Edurne

6 comentaris:

  1. La Laura em va ensenyar el vídeo. Que guai!!! Aquests nois són uns craks, a veure quin dia tinc la sort de poder-los veure! Felicita´ls de part meva ok?

    ResponElimina
  2. t'has deixat a un noi que vatocar amb els circles i que és el seu teloner. Espabilada.
    ROCK AND ROLL

    ResponElimina
  3. Nach:

    ignacio de q ??? io Nach !! xDD

    ResponElimina
  4. yeah que cracks vull un autògraf!Circles els millors! yeah yeah yeah

    ResponElimina
  5. neus o me agregas o se lo dirè a los cercles.
    estic fart.

    ResponElimina